Peste 500.000 de vizitatori ai Târgului de Crăciun au cheltuit aproximativ 20 de milioane de euro, în cele 52 de zile ale târgului, susţine organizatorul Andrei Drăgan Răduleţ.
Târgul de Crăciun din Sibiu FOTO: FB
Târgul de Crăciun din Sibiu continuă să genereze un impact economic semnificativ în oraş, contribuind cu aproximativ 20 de milioane de euro la economia locală.
„Această valoare a fost calculată pe baza cheltuielilor medii estimate ale vizitatorilor. La ediţia din acest an, estimăm peste 410.000 de turişti de o zi care au cheltuit, în medie, un buget de 250 de lei, echivalentul a 50 de euro”, susține Andrei Drăgan Răduleţ, reprezentantul Asociaţiei Events for Tourism, organizatorul Târgului de Crăciun din Sibiu, potrivit Agerpres.
Potrivit organizatorilor, la aceștia se adaugă și sunt turiştii care aleg să se cazeze şi să petreacă cel puţin o noapte în Sibiu. „Peste 90.000 de persoane, care alocă un…