Recent, a fost organizată Gala performanței în învățământul preuniversitar sibian. Pentru acest eveniment, Consiliul Județean Sibiu a încheiat un contract în valoare de 90.000 de lei. Chetuielile au fost la rândul lor pe măsură.
Elevii și cadrele didactice au primit 120.000 lei. Această sumă fiind stabilită încă de anul trecut. Cu o lună înainte de Gală, în noiembrie 2022, CJ Sibiu a alocat alți 100.000 de lei, pentru organizarea evenimentului.
Iată o detaliere exactă a cheltuielilor:
1. Realizare materiale necesare activității – Adaptarea elementelor de identitate vizuală și realizarea acestora: 35.520 lei (fără TVA)
- – Diplome – înrămate, ramă imitație lemn, culoare albă, cu folie plexiglas de 1 mm, de dimensiune maximă 210/297mm – 269 buc.;
- – Trofee – dimensiune aproximativă de 20 cm, plexiglas cu soclu imitație lemn pentru postament – 269 buc.;
- – Concept grafic și realizare elemente promovare: diplome, trofee, pânză spider (1 buc., dimensiune minimă 2/3 ) și vele (2 buc., spațiu minim de imprimat 75×170 cm).
2. Asigurare protocol: 22.060 lei (fără TVA)
- – asigurare mini-catering și băuturi nealcoolizate și slab alcoolizate precum:
- – apă minerală – ambalaj de sticlă, cantitate totală 50 L;
- – apă plată – ambalaj de sticlă, cantitate totală 50 L;
- – cafea – realizată la expressor – pentru 150 persoane;
- – vin spumant pentru adulți – alb/roze, demisec/demidulce, la sticlă, cantitate totală 25 L;
- – vin spumant pentru copii – diverse arome de fructe, la sticlă, cantitate totală 25 L;
- – foietaje/prăjituri – dulci și sărate, cu diverse umpluturi, minim 4 sortimente, cantitate totală 80 kg.
- – aranjamente florale – să cuprindă obligatoriu unul sau mai multe elemente din concept – 269 buc.
3. Asigurare promovare: 17.400 lei (fără TVA)
- – Ecran și regie ecran – ecran de minim 6×4 m, minim 980/570 pixeli, asigurare regie în regim de transmisiune directă;
- – Transmisiune live și regie transmisie live cu caracteristici specifica pentru preluarea în mediul on line (facebook, youtube), full hd, minim 3 camere, minim o cameră din trei mobile și cu operator;
- – Organizare – coordonarea persoanelor implicate, coordonarea și plata furnizorilor;
- – Prezentare și regie eveniment – prezentarea în întregime a evenimentului – minim 3 ore;
- – Servicii foto de calitate – minim 300 de fotografii cu premianții la decernare, sală / participanți, organizatori, la final de eveniment etc. – predare arhivă foto digitală.
Sursa: turnulsfatului.ro