Săptămâna trecută, în centrul Sibiului, un cetățean a găsit câteva zeci de facturi la gaze naturale aruncate în zăpadă. Sibianul a postat imaginea pe rețelele sociale, stârnind interesul atât furnizorului de gaze, cât și concetățenilor care își așteptau acasă corespondența.
Sibianul a scris „Dacă nu vă ajung facturile, să știți de ce”, precizând și locația unde a găsit plicurile – la intersecția Căii Dumbrăvii cu strada Vasile Milea, lângă blocul turn.
Oamenii și-au arătat nemulțumirea și revolta față de situație, mai ales că ne aflăm într-un moment delicat din punct de vedere al prețului foarte crescut la gazele naturale. Postarea a strâns câteva sute de reacții și distribuiri.
Oficialilor E.ON li s-a solicitat un punct de vedere legat de această situație. Aceștia au anunțat că s-a demarat o anchetă pentru a vedea cum s-a ajuns aici, având în vedere că lucrează cu un furnizor privat de servicii poștale.
”Facturile reprezentând contravaloarea consumului de gaze naturale şi energie electrică sunt trimise clienţilor noştri prin intermediul unor furnizori de servicii poştale.
Compania noastră depune toate eforturile pentru a preveni apariţia unor eventuale disfuncţionalităţi în ceea ce priveşte livrarea facturilor şi, de aceea, sesizările primite de la clienţii noştri sunt foarte importante pentru a putea interveni punctual şi prompt în remedierea acestora. În situaţia concretă la care faceţi referire, compania noastră a demarat o analiză pentru a identifica cauzele ce au generat-o şi pentru a lua măsurile necesare pentru ca astfel de cazuri să nu se mai repete pe viitor”, susțin reprezentanții E.ON.
În cazul sibienilor care nu și-au primit facturile prin poștă, E.ON a transmis un scurt ghid util prin care fiecare client își poate vedea soldul.
”În cazul în care clienții noștri nu primesc facturile în intervalul obişnuit, cea mai simplă şi la îndemână cale de afla rapid suma de plată este serviciul Info Sold SMS pus la dispoziţia clienţilor E.ON Energie România.
Prin trimiterea unui SMS la 3730 cu textul SOLD urmat de codul de încasare şi vor primi răspuns imediat tot prin SMS, cu valoarea soldului curent.
Textul mesajului trebuie să fie de forma sold 2XXXXXXXXX (cu spatiu între « sold » şi cifre), unde 2XXXXXXXXX este codul de încasare din 10 cifre ce se regăseşte pe factură (poate fi o factură mai veche, codul se păstrează). Mesajul este gratuit din orice rețea de telefonie.
Totodată, reamintim clienţilor noștri că pot opta pentru factura electronică, prin intermediul portalului E.ON Myline, beneficiile acesteia fiind reprezentate în primul rând de rapiditate, eficienţă şi timp câştigat. Sperăm că aceste atuuri, alături de confortul pe care îl conferă, vor convinge tot mai mulţi clienţi să opteze pentru factura electronică.
În continuare sunt disponibile şi celelalte canale de comunicare prin care clienții pot afla imediat cât au de plată sau care este soldul lor curent la E.ON astfel:
● prin crearea unui cont personal pe www.eon.ro/myline sau în aplicația E.ON Myline, clienții au acces 24/7 la informații despre locurile lor de consum;
● prin accesarea Chat-ului E.ON de pe www.eon.ro, secțiunea Facturi & Plăți – Info sold și efectuarea pașilor indicați;
● prin telefon, non-stop la Ioana, asistentul tău virtual E.ON, la 0265 200 366 sau 0265 200 900 (număre cu tarif normal, din orice rețea de telefonie).
Regretăm disconfortul produs clienţilor prin faptul că nu au primit la timp facturile şi îi asigurăm că suntem în permanență preocupaţi de eliminarea oricăror disfuncţionalităţi” – este concluzia oficialilor E.ON.
Sursa: turnulsfatului.ro