Începând de săptămâna viitoare, primăria Sibiu va face încă un pas spre digitalizare. Va fi înființată o nouă direcție în cadrul primăriei. Această direcție se va ocupa de digitalizarea instituției, gestionând aplicațiile informatice lansate de municipalitate.

Structura va avea numele de Direcția Digitalizare și Tehnologia Informației și va avea 23 de angajați, dintre care trei șefi. Înființarea noii direcții este prevăzută într-un proiect de hotărâre al Consiliului local, inclus pe ordinea de zi suplimentară a ședinței de joi, 27 octombrie.

În capitolul necesitate și oportunitate, Primăria Sibiu transmite: „Sistemul informatic al Primăriei municipiului Sibiu este în continuă dezvoltare atât din punct de vedere al complexității și specificității aplicațiilor, cât și al numărului de echipamente și resurse hardware care deservesc personalul propriu, cât și al serviciilor subordonate Consiliului Local al municipiului Sibiu.

Numărul mare de aplicații informatice, volumul mare de date, numărul de utilizatori interni și externi care au crescut permanent, crescând implicit și volumul de muncă, precum și necesarul de resurse pentru dezvoltarea și administrarea sistemului informatic, au determinat reorganizarea structurii organizatorice, astfel încât implementarea și dezvoltarea sistemului informatic al instituției să ofere instrumente moderne și performante, pentru a putea oferi servici și de calitate în raporturile sale cu cetățenii și celelalte instituții”.

De asemenea, se mai arată și: „administrarea și configurarea sistemelor video existente în vederea satisfacerii nevoilor curente și viitoare ale municipalității, dezvoltarea unei strategii coerente de integrare a sistemelor actuale cu necesitățile viitoare ale instituției, asigurarea suportului de tip Call Center la nivelul cetățenilor municipiului Sibiu, pentru toate aplicațiile dezvoltate de primăria municipiului Sibiu și serviciile publice subordinate Consiliului Local (Sibiu Bus, City Bike, City App etc.), iar atribuțiile acestora vor fi evidențiate în noul Regulament de organizare și funcționare”.

Sursa: turnulsfatului.ro

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *